Skip to content

Regulamin Gabinetu Logopedycznego

Regulamin Gabinetu Logopedycznego
  1. Postanowienia ogólne
    1. Niniejszy regulamin określa zasady świadczenia usług logopedycznych, terapeutycznych oraz innych form wsparcia rozwojowego w gabinecie.
    2. Usługi gabinetu skierowane są do dzieci, młodzieży oraz dorosłych potrzebujących wsparcia logopedycznego i terapeutycznego.
  2. Zasady korzystania z usług
    1. Każde spotkanie odbywa się po wcześniejszym ustaleniu terminu i jest objęte rezerwacją.
    2. Klient zobowiązany jest do punktualnego stawienia się na umówioną sesję.
    3. Wszelkie materiały i narzędzia wykorzystywane w trakcie terapii są dostarczane przez gabinet.
    4. W gabinecie obowiązuje zakaz fotografowania, nagrywania bez zgody właściciela.
    5. Rodzice/opiekunowie wchodzący do części terapeutycznej gabinetu proszeni są o zdjęcie obuwia lub założenie ochraniaczy jednorazowych.
    6. Prosimy o niespożywanie posiłków na terenie placówki.
    7. Ze sprzętów będących własnością gabinetu korzystać mogą tylko i wyłącznie dzieci objęte terapią.
    8. Rodzic zobowiązany jest do punktualnego przyprowadzania i odbierania dziecka z zajęć. 
    9. Spóźnienie nie powoduje wydłużenia czasu przeznaczonego na zajęcia. Mimo krótszego czasu zajęć wynikającego ze spóźnienia cena terapii nie ulega zmianie.
    10. Powtarzające się odwoływania wizyt 2 lub więcej razy w miesiącu skutkują rozwiązaniem umowy.
    11. Za czyny i szkody wyrządzone przez dziecko w czasie, gdy nie jest pod opieką terapeuty, odpowiada rodzic. Uczestnik jest pod opieką terapeuty tylko i wyłącznie podczas trwania zajęć tj. 45 minut.
    12. Czas trwania zajęć wynosi 60 minut, 45min terapia plus 15min omówienie z rodzicem/opiekunem funkcjonowania dziecka, jego postępów.
  3. Rezerwacje i odwoływanie wizyt
    1. Rezerwacji można dokonać telefonicznie, mailowo lub za pośrednictwem formularza na stronie internetowej gabinetu.
    2. W przypadku konieczności odwołania wizyty, klient zobowiązany jest poinformować gabinet z co najmniej 24-godzinnym wyprzedzeniem.
    3. Brak informacji o odwołaniu wizyty skutkuje naliczeniem opłaty za nieodbyte spotkanie zgodnie z obowiązującym cennikiem.
    4. Zajęcia należy odwołać w rejestracji.
    5. Po uzgodnieniu ze specjalistą istnieje możliwość przełożenia zajęć, które się nie odbędą w przewidzianym terminie z powodu nieobecności podopiecznego lub specjalisty. 
    6. Rodzice dzieci korzystających z pieluch powinni zapewnić odpowiednie środki higieniczne na czas zajęć. 
    7. Terapeuta ma prawo poprosić opiekunów o opuszczenie sali lub towarzyszenie dziecku podczas zajęć, jeśli podnosi to efektywność terapii.
  4. Płatności
    1. Płatności za usługi dokonywane są zgodnie z cennikiem dostępnym na stronie internetowej gabinetu lub w recepcji.
    2. Klient może dokonać płatności gotówką lub przelewem bankowym.
    3. Gabinet nie ponosi odpowiedzialności za brak płatności spowodowany czynnikami niezależnymi od niego, takimi jak problemy techniczne związane z systemem bankowym.
  5. Zasady bezpieczeństwa i higieny
    1. Wszystkie usługi świadczone są z zachowaniem obowiązujących standardów higieny i bezpieczeństwa.
    2. W gabinecie regularnie dezynfekowane są powierzchnie oraz narzędzia terapeutyczne.
    3. Rodzic/opiekun lub pacjent jest zobowiązany do przestrzegania zasad higieny osobistej oraz pozostania w domu w przypadku choroby zakaźnej.
  6. Prawa i obowiązki klientów oraz opiekunów
    1. Rodzice lub opiekunowie dzieci mogą uczestniczyć w sesjach terapeutycznych, jeśli zostanie to uzgodnione z terapeutą.
    2. Klient ma prawo do uzyskania informacji na temat przebiegu terapii oraz zaleceń terapeutycznych po każdej sesji.
    3. Klient zobowiązany jest do stosowania się do zaleceń terapeuty oraz przestrzegania regularności sesji w celu osiągnięcia optymalnych rezultatów terapii.
  7. Ochrona danych osobowych
    1. Wszystkie dane osobowe klientów są przetwarzane zgodnie z przepisami RODO.
    2. Gabinet zapewnia, że dane osobowe klientów nie będą udostępniane osobom trzecim bez ich zgody.
  8. Postanowienia Końcowe
    1. Niniejszy regulamin jest dostępny na stronie internetowej gabinetu oraz w jego siedzibie.
    2. Gabinet zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie. O wszelkich zmianach klienci zostaną poinformowani z wyprzedzeniem.
    3. Wszelkie sprawy sporne będą rozstrzygane polubownie, a w razie braku porozumienia – na drodze sądowej.
    4. Zawierając umowę rodzic akceptuje postanowienia niniejszego regulaminu.
Back To Top